Svar -Del 3

Var handlar du dina kläder mest?

Hmm… Asså jag shoppar nästan aldrig och när jag gör det är jag en allätare bland butikerna haha.


Säg en sak du önskar dig i julklapp?

En kokbok för organicfood


Det bästa du vet med fredagar?

Vad älskar man minte med fredagar typ?! Men det måste vara att få komma hem til min egna sköna säng och veta att imorgon, imorgon är det lördag!


Det bästa du vet med sommaren?

Att det är varmt och soligt och att man alltid är så himla glad och jag älskar verkligen att bada!! Och att vara te i skärgården.


Det bästa du vet med vintern?

Att åka pulka. Blir som ett litet barn igen. Och att bara ligga inne med tända ljus och kolla film. Och såklart JULAFTON och NYÅRSAFTON!! Magisk känsla där alltså.


Det värsta du vet med sommaren?

Att man inte får läxor… HAHAH nej herregud, det värsta med sommaren är myggorna.

Det värsta du vet med vintern?

Att det blir mörkt så himla fort :(

Vad hos killar går du igång på?

Faller mest för brunetter och de ska ha lite halvlångt hår. Och nu menar jag inte LÅNGT hår så som vi tjejer utan ni förstår vad jag menar. Snygga bröstmuskler och armar is the shit!


Gillar du att killar kollar på dig på ex stranden?

Ingenting jag har problem med eller så. Samtidigt är jag ingen som står och VILL ha blickar på mig J

Hur många har du sett nakna(killar asså) ? 1-5? 6-10? 11-15?

1-5

Oskuld?

Nepp


4. Har storleken betydelse?

Ja.. Killen ska inte kunna ha samma skor som mig. Lite pinsamt små fötter för en kille då asså…

 

Vem är den snyggaste killen du vet? (Du får välja en kändis)

Channing Tatum och Ed Westwick är ju inte så dåligt skapta, ögongodis!

Asså omg skåda!!

 


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0