Helvetesdagen

Hej på er! 
Är just nu tbx på hemmaplan , gymmet. Står på crossen och ska göra de en h så varför inte utnyttja tiden till att blogga?! :D
Denna dag började i total kaos... Alla pendeltåg va inställda så kom sent till mitt första matteprov på gymnasiet. Bra tajming, verkligen! Men matteprovet gick bra hoppas jag. 
Efter skolan följde johanna med till lägenheten och så filmade vi lite till vårt engelskaarbete. Matlagning stod på schemat och DAMN va vi fick till det. Under en sjukt billig summa oxå. Här har ni det på bild iaf, bli inte för hungriga ;)



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0