På riktigt nu!

Min träning är från och med igår officiellt en del av min vardag igen! Och jag är så grymt taggad på att komma igång, kunna lyfta lika tungt som förut och bara kötta tills svetten har gjort mina kläder genomblöta och musklerna pumpar av andrenalin och mjölksyra. That's how it Always should be!
Kommer starta upp träningen med ett personligt kost -och träningsprogram samt tre tillfällen med PT. Känns bra då jag vill få in en ordentlig start nu i början. Förhoppningsvis se resultat snabbare än vanligt också med hjälp av PTn och programmet.
 
Skolan kommer såklart ALLTID komma i första hand och jag vet att jag har mycket plugg framför mig. Men vill jag något så tar jag mig dit. Hur mycket jag än måste kämpa. Sova på nätterna. Ordentlig sömn! Inga sena nätter längre. BIG no! NYTTIG, bra, proteinrik mat. Simpelt, grönt och smidigt. Vatten. Bara massa vatten och mjölk. Men såklart ska man inte sluta leva. 1 dag i veckan med lite extra godsaker. För man måste ha något att kämpa för också. Om ett år från och med idag, kommer jag se tillbaks på allt mitt hårda jobb och bara älska mig själv. Kunna skratta åt hur otroligt envis jag vart med att nå alla mål i min träning OCH ha grymma betyg!
 
 
 
Denna gång är det på riktigt och nu J*vlar ska jag göra det 200 %. Blod, svett och tårar.
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0