Det regnar I Stockholm idag

..Men du har det säkert bättre än mig...
 

Sitter här i mitt rum och är sjuk och har det allmänt tråkigt. Usch vad jag avskyr att vara sjuk. Missar även ett matteprov så det var väl inte riktigt perfekta tajmingen. Men eftersom jag gått runt med en miniförkylning hela vintern var det bättre att den slog till ordentligt NU istället för typ när jag ska till alperna! Ledsen för att jag vart så inaktiv här men min helg har vart förjäkla underbar så det är min ursäkt det, en underbar helg! 
Alexandra var här och vi gjorde bara massa awesome grejer. Vi tittade även på filmen "The Wolf of Wall Street" och det var faktiskt en 5/5 toasters film! Den var riktigt bra med egentligen ett rätt djupt budskap men samtidigt så grymt rolig att den fick alla i biosalongen att vika sig av garv flera gånger. Absolut sevärd!
 
 
Men jag måste verkligen ta itu med mitt rum nu, sen ska jag förhoppningsvis ha ork att svara på era finha kommentarer som jag inte heller är speciellt duktig på att göra haha. Ha en fin måndag!<3
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Krya på dig så mycket!

sv;
Åh, bloggen tackar och bockar så mycket! Det har varit tre givande år :D

2014-02-03 @ 22:44:19
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: belinda

Jag har nu startat veckans blogg! Jag tror du skulle ha en stor chans i tävlingen!
Var gärna med!
Ha en bra dag! Puss
nattstad.se/belindab

2014-02-04 @ 19:49:55
URL: http://www.nattstad.se/belindab
Postat av: Elin Hellström

Fin blogg du har, kram! :)

2014-02-04 @ 19:58:17
URL: http://nattstad.se/elinhellstr%C3%B6m

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0