It's a D.R.U.G

Jag älskar att svettas. Jag älskar att känna den där brännande känslan. Jag älskar att känna mig trött av träning.
Jag älskar att träna.
 

Jag vill verkligen bli frisk nuuuuu. Har dessutom sjukt lite i skolan så jag skulle verkligen haft tid för gymmet nu men icke sa Annas kropp. Kände idag att jag absolut inte fått ur viruset ur kroppen och har lovat mig själv, för min egen skull, att inte gå innanför gymmets dörrar förns måndag. SÅ ATT JAG KAN BLI FRISK NÅN GÅNG. Ahhh...

Jag blir verkligen så himla uttråkad och typ deppig av att inte träna. Vill ha den där endorfinkiken som man alltid får! Och jag vill känna mig fräsch. För det gör jag verkligen inte när jag är såhär halvsjuk och inte kan träna. Träning är alltså min drog. Skrivet på papper. I'm addicted and in love! Vill aldrig sluta med detta. Ridningen kommer såklart alltid vara nummer ett, men att träna på ett gym tills man knappt orkar ta sig hem, det kommer tätt inpå kan jag lova!
 Snälla Gud, låt mig bli frisk och kry som en mört igen. Så jag även kan bli gladare igen! 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

hoppas du snart känner dig bättre, krya!! ha en fin kväll, kramis. <3

2014-02-06 @ 19:21:56
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vet hur det känns, jag är också förkyld just nu :( Men det är bara att lyssna på kroppen- är man förkyld bör man ju vila! :)

Svar: Ja men precis! Jag vilade ju en hel vecka trotts att jag blev typ frisk på fredagen. Men nu i efterhand är jag rätt nöjd att jag gjorde det! :)
Anna

2014-02-11 @ 18:45:26
URL: http://imathildashufvud.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0