Kör så de rycker!

Hej på er!
Denna vecka har startat så bra och ser fram emot resten av den också! Skolan idag var sjukt rolig. Friidrottsdag, alla klasser mot varandra, man kunde även vinna pris för den klass som hade bäst "fair-play" osv. Sjukt kul iallafall! På grenen distans gjorde jag mig själv otroligt nöjd! Sprang nästan 8 km på 30 min!! Jag blev såå glad! På löpbandet tragglar jag mig igenom 5 km på knappt 25 min.. Då är det JOBBIGT. Nu sprang jag nästan 8 på 30 min?! :D Måste verkligen komma ut och springa igen när det blir bättre väder. Nu jäklar är jag hype! Dagen blev iallafall riktigt lyckad och sammanhållningen i klassen är bättre än någonsin. Go NA13c!!
 

Jag kom hem ca 13, satte på ett avsnitt av PLL och nu ska jag fixa mnig lunch. Grön smoothie (kmr recept ikv) samt en liten laxsallad på det! Och två Stora glas vatten! Sen bär det av till gymmet för en timmes PT och sen stretching i 40 graders värme. Gotta Love! Imorgon står det vila på mitt schema, träningsförbud! Det kommer garanterat min kropp att behöva.
 
 Tycker denna stämmer in satans bra på mig! Inte sant? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

min onsdag har varit bra, själv då? :d kramis. <3

2014-02-12 @ 19:03:05
URL: http://emmaex.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0