Så många tankar så få bokstäver

Hej på er!
Nu ska jag vara så ärlig som möjligt. Jag vill verkligen blogga och jag tycker det är supermysigt och superkul! Det jag vill blogga om är ju faktiskt träning och min "resa" eller vad man ska kalla det och det går väl kanske inte så jättebra nu när man är sjuk. Jag har bara legat i min säng idag och haft all tid i världen till att faktiskt logga in här och skriva något... Men jag har inte alls vetat vad jag ska skriva eftersom jag får min motivation av träningen och den ligger på hyllan för några dagar framöver. Så därför tänker jag involvera er lite i mitt bloggande just nu. Gillar annars inte att göra det med tanke på att jag egentligen bloggar för min egen del, för att kunna gå tillbaks och se vad jag åstadkommit, vad jag gjort fel och vad jag gjort bra. Men är motivationen nere på 0, men man faktiskt vill blogga så varför inte ta hjälp?
 
Så, vad vill ni läsa om på bloggen de närmsta dagarna? Eller ska jag ha en frågestund? Snälla kom med massa roliga tips så ska jag se hur jag ska göra er till nöje. Hare!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johannagrahn

sv: hihi ja visst är det gott! :D

Svar: Ja :D Bara den inte är torr så!
Anna

2014-02-05 @ 09:38:04
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0