Armkött

Dagens armpump

 

Pull Ups MAXA x3

Smala armhävningar 20 x 1, 15 x 1, 10 x 1

Pushdown med stång/ Bicepscurl i kabelmaskin (superset) 8x3

Konsentrationscurl med en arm (stöd på benet) 6x4

Frenchpress med viktplatta/Dips på bänk (supersätt) 8x3

Sittande bicepscurl (Varannan hammercurl/bicepscurl) 10x3

 

Detta är hur dagens armslakt kommer se ut senare ikväll. Förhoppningsvis bra pump och en rejäl träningsverk imorgon. Har inte riktigt bestämt vad det blir för cardio, får väl se vad som är ledigt haha. Förhoppningsvis finns ett löpband ledigt så jag kan ta mig en liten löpning på ca 5 km.

Vad tycker ni om att träna armarnas muskler?


Kommentarer
Postat av: Louise

Kul med gym!

2014-01-28 @ 00:05:51
URL: http://vitmossa.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0