Dagens planer

Godmorgon snöiga Sverige! 
Just nu sitter jag på pendeln med Emelie och som vanligt så strular det med tågen. Blir så himla trött på det seriöst. Men nu ska vi inte deppa ihop för det! 
Ikväll blir det skön "intervallträning" , pw 2 min, löpning med tempo 1 min. Detta pågår under 30 min. Sen kör jag ett förhoppningsvis grymt benpass med rejällt tryck! Kanske lite mage på de.. Vi får se hur mycket klockan blir. 
Det går iaf inte att anta gymmet för tidigt för då är de omöjligt att röra sig där inne ju haha.  Ha dn bra dag! 



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0