Datafri helg

Hej Alla goa människor! 
Hoppas ni haft en bra vecka, det har jag lugnt haft!  Kommit igång med träningen, mer taggad än någonsin! Skolan är igånh och jag får träfga underbara människor varje dag. Jag har fått träffa världens vackraste skapelse Gisza. Allt är just nu helt perfekt helt enkelt. Och det är jag tacksam för! 

I helgen ska jag jobba och lämnade även datorn i lägenheten.. Hehe. Så bara bloggning från mobilen i helgen. Sen ska jag plugga matte och bara ta det allmänt lugnt. Ikväll ska jag träffa söta Amanda. Ha en bra fredagkväll alla!  



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fantastisk vacker bild med två vackra skapelser på!

Svar: Tack mamma! :*
Anna

2014-01-10 @ 18:33:00

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0