Jag börjar året med att...

...Vara off från bloggen. Men jag har träffat min underbara vän Alexandra och det är en jäkligt bra ursäkt tycker jag! Imorgon är det första skoldagen för mig efter jullovet och det känns helt ärligt så äckligt segt! Vad jag dock tycker ska bli bra är att flytta upp till sthlm igen på vardagarna, komma in i rutinerna igen , maten, träningen, bloggningen osv. DET är ju i alla fall något positivt! Jag ska fixa ett fint "litet" inlägg om vad jag och Alexandra gjort och bomba er med massa mobilbilder haha ;)
 
Just nu har jag precis duschat efter gymmet där jag dödade mina bröst rejält. Kommer inte kunna göra mkt med mina armar imorgon kan jag lova er. Så imorgon blir det morgoncardio + böjpass. Tror det blir squats-pyramid. Mer om det imorgon. Imorgon klockan 18.00 ska jag även gå till en nagelsalong och fixa mina naglar. Äntligen!! Velat göra det jättelänge verkligen, så nu tog jag tummen ur arslet och bokade en tid. Svindyrt men jag tycker att det är värt det. Och jag har ju faktiskt råd. Nu ska jag fortsätta äta min kvarg tsm med banan, blåbär och jordnötssmör, fixa inlägget från Linköping och kolla på PH. Bra kväll innan skolstart!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0