Time Vs Anna

Heeej kära ni!
Har ni saknat mig? Jag har iallafall saknat er och ni kan gärna skylla på tiden. Fatta om dygnet vart 25 h.. Shit vad jag hade hunnit med mer då. Som att svara på era fina kommentarer tillexempel.. Ni är jättegulliga och sen är jag dryg och inte svarar. Haha typiskt mig i hetsiga tider. Ursäktar för det! Puss
 

Sedan förra uppdateringen så har jag hunnit med rätt mycket ändå. Och idag, ojoj vilken mosdag för ryggen. Kommer bli tungt att komma upp imorrn! Hade bokat in ett "30-20-10"-pass imorgon bitti men de tror jag att jag avbokar, för som vi alla nu vet hoppas jag, så är det otroligt viktigt att låta kroppen vila. Vilket jag känner att min lär behöva efter idag. Det var nämligen så att jag igår körde ett Grymt bröst/axelpass och idag ett äckligt bra ryggpass med Johanna. Grymt bra kontakt vid de sista seten av rodden. *Glad tjej*. Där trodde jag att jag var klar med träning för idag men icke sa Sats. Jag hade glömt att jag stod på reservlistan för boxning och ja... Anna fick plats xD Så från stadshagens gym till spårvagnshallarna för 1 h intensiv boxning. Varför inte tänkte jag? Varför tänker jag nu... Haha man är alltid efterklock. Men gud va skönt de brände där i slutet och det var längesen jag var Så mör och svettig. Middagen bestod av stekt kyckling i olivolja, den blir så krispigt goood då, kokta rödbetor å morötter samt en avokado. Med mjölk. Herregud va det va gott! Hoppas ni får en grym Torsdagkväll och en bra start på helgen för imorgon minna vänner, imorgon är det Fredag!! :D<3
 



Kommentarer
Postat av: isabella

Gott! :)

2014-01-24 @ 09:58:21
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0